Przykładowy zdrowy jadłospis na 7 dni

Witajcie,

Ostatnio dostaję od Was wiadomości, że dzięki mojemu ebookowi “165 zdrowych przepisów” zaczynacie zdrowo gotować oraz… chudnąć:) Dania smakują nie tylko Wam ale i całej rodzinie! To wspaniałe! Tym bardziej, że sama dzięki Tym przepisom schudłam! Cieszę, że teram mogą pomóc i Wam.

Ebook to aż 165 zdrowych przepisów, dzięki którym możesz przygotować smaczne, proste i tanie menu na cały tydzień. Dzięki temu, że każdy przepis posiada informację o kaloryczności z łatwością możesz zaplanować dietę dla siebie!

Aby pokazać Wam jakie to proste przygotowałam 7 dniowy jadłospis o kaloryczności 1700 kcal podzielony na 4 posiłki: śniadanie, przekąskę, obiad oraz kolację. Wszystkie przepisy opierają się łatwo dostępnych produktach. Wszystkie dania przygotujesz bardzo szybko – koniec z wielogodzinnym staniem w kuchni przy garnkach!

Część przepisów znajdziesz na moim blogu – oznaczyłam je gwiazdką* a linki do nich podam poniżej. A wszystkie dokładne przepisy znajdziesz w moim ebooku “165 zdrowych przepisów”, którego teraz kupisz w super cenie! Warto się pospieszyć i skorzystać z okazji by zacząć planowanie swojej diety już dziś!

Poniżej znajdziesz wspomniany przeze mnie przykładowy jadłospis 1700 kcal. Możesz go także pobrać w formie pdf – klikając tutaj.

Linki do przepisów:

*Owsianka mocy – link

*Wegańskie curry – link

*Kurczak Tikka Masala – link

*Włoski bigos – link

Ebook możesz zobaczyć i kupić na stronie mojego bloga lub klikając w poniższy link

Ebook 165 zdrowych przepisów

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci smacznego!


Polecane

2 Comments

  1. Dieta 1700 kcal wygląda na racjonalną.
    Z jednej strony powinna dostarczać organizmowi wszystkich mikro i makroskładników a z drugiej pozostawić nas w miłym uczuciu najedzenia.
    Zapewne jednak bez dobrego wywiadu dietetycznego się nie obędzie, bo kaloryczność posiłków powinna być dobrana do wielu czynników, jak waga, wiek, płeć czy wzrost 🙂

  2. Zgadzam się, 1700 kcal jest rozsądną dietą, sama niedawno na taką przeszłam i dawno nie czułam się tak świetnie. Zauważyłam zmiany nie tylko w mojej sylwetce i samopoczuciu, ale również łatwiej jest mi zarządzać ilością żywności jaka jest mi potrzebna. Zawsze jak coś zostanie to pakuję do torebki strunowej i dzięki temu jedzenie się nie marnuje, polecam 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *