lifestyle,  przepisy

Przykładowy zdrowy jadłospis na 7 dni

Witajcie,

Ostatnio dostaję od Was wiadomości, że dzięki mojemu ebookowi “165 zdrowych przepisów” zaczynacie zdrowo gotować oraz… chudnąć:) Dania smakują nie tylko Wam ale i całej rodzinie! To wspaniałe! Tym bardziej, że sama dzięki Tym przepisom schudłam! Cieszę, że teram mogą pomóc i Wam.

Ebook to aż 165 zdrowych przepisów, dzięki którym możesz przygotować smaczne, proste i tanie menu na cały tydzień. Dzięki temu, że każdy przepis posiada informację o kaloryczności z łatwością możesz zaplanować dietę dla siebie!

Aby pokazać Wam jakie to proste przygotowałam 7 dniowy jadłospis o kaloryczności 1700 kcal podzielony na 4 posiłki: śniadanie, przekąskę, obiad oraz kolację. Wszystkie przepisy opierają się łatwo dostępnych produktach. Wszystkie dania przygotujesz bardzo szybko – koniec z wielogodzinnym staniem w kuchni przy garnkach!

Część przepisów znajdziesz na moim blogu – oznaczyłam je gwiazdką* a linki do nich podam poniżej. A wszystkie dokładne przepisy znajdziesz w moim ebooku “165 zdrowych przepisów”, którego teraz kupisz w super cenie! Warto się pospieszyć i skorzystać z okazji by zacząć planowanie swojej diety już dziś!

Poniżej znajdziesz wspomniany przeze mnie przykładowy jadłospis 1700 kcal. Możesz go także pobrać w formie pdf – klikając tutaj.

Linki do przepisów:

*Owsianka mocy – link

*Wegańskie curry – link

*Kurczak Tikka Masala – link

*Włoski bigos – link

Ebook możesz zobaczyć i kupić na stronie mojego bloga lub klikając w poniższy link

Ebook 165 zdrowych przepisów

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci smacznego!


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *