motywacja,  przepisy

Foodbook #2 czyli co jem w ciągu dnia

Witajcie,
dostałam od Was wiele próśb o to by pokazać Wam co jem w ciągu dnia. Jak zobaczycie w moim jadłospisie jest miejsce i na deser! O czym więcej mówiłam w poście “Jem słodycze i schudłam 27 kg” link zostawiam Wam tutaj . Foodbook możecie także zobaczyć w wersji filmowej na YouTube – link znajdziecie na dole postu.

 

ŚNIADANIE
Na śniadanie najczęściej jem owsiankę. Gotuję ją na wodzie lub mleku roślinnym (moje ulubione to ryżowe z dodatkiem wanilii, które można kupić w Rossmannie). Do ugotowanej owsianki dodaję banana, dwie kostki gorzkiej czekolady oraz migdały, żurawinę i rodzynki. Całość mieszam i powstaję naprawdę smaczne i sycące śniadanie.

II ŚNIADANIE
Na drugie śniadanie przygotowałam placuszki z mąki owsianej, odrobiny sody oczyszczonej, jajka oraz połowy startego jabłka. Całość dokładnie wymieszałam i usmażyłam na odrobienie oleju kokosowego. Placuszki polałam syropem klonowym, oraz posmarowałam masłem orzechowym. Dodałam także świeże owoce, które akurat miałam pod ręką czyli maliny i borówki.

OBIAD
Moim obiadem było danie, które miałam także poprzedniego dnia czyli pieczona pierś z kurczaka w panierce, młode ziemniaki oraz gotowana młoda kapusta.


DESER
Na podwieczorek zjadłam kawałek chlebka bananowego z malinami – przepis na chlebek już wkrótce na blogu oraz kanale YouTube.


KOLACJA
Na kolację przygotowałam sałatkę na bazie sałaty lodowej do której dodałam pomidora, ogórka konserwowego oraz podsmażone z papryką wędzoną wędzone tofu. Sałatkę podałam z dwiema grzankami z ciemnego chleba.


Link do filmu:


Dajcie znać czy chcecie więcej Foodbooków:)

W. 

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *